En helt ok dag

Började dagen med att cykla till Blåsenhus för att plugga ihop med systeryster. Bröt mitt mönster och cyklade Apelgatan och ner genom Fålhagen så att jag kom ner till hamnen.
Det var ett bra drag att ta en ny väg:) Var tvungen att fotan vattenståndet i ån (se bilderna nedan) Snacka om vårflod alltså.






Efter att läst in mig på dagens föreläsning var det så dags att bege sig till den. Den var helt OK även om jag tycker att det är vansinnigt att lägga en föreläsning mellan 14-17 en fredag... Men men. Direkt ner till F&S för att träna och snacka lite skit på gymmet varpå det äntligen blev dags för att åka hem för en soft hemma kväll men en god bok. Dock var jag en aning frustrerad över vad jag kunde tänkas hitta i frysen. Hade känslan av att det skulle bli ngt "studentaktigt"/"improvisation" Men som räddare i nöden ringde syster å tvingade mig att komma över för att att äta Mackans lasange. Det var BRA SKIT... väntar redan på nästa inbjudan.
Tack för idag :)


Kommentarer
Postat av: Markus

Bra att du gillade lasagnen! :) Får se vad man kan ta och bjuda på nästa gång, håll till godo :)

2010-04-10 @ 01:33:56
Postat av: Helena

Det är bara att bjuda igen. Ser att du ändrat stilmall. Tycker att detta typsnitt och upplägg är mer läsvänligt än förra.

2010-04-10 @ 19:23:29
Postat av: therese

tackar tackar! kul å se att du börjat med bloggandet igen :D

2010-04-11 @ 19:26:04
URL: http://theresesordal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0