roligt på biblan

Jag vet att jag inte ska gå in och läsa roliga bloggar som t.ex. felsms.com när jag sitter på biblioteket. Men ändå gör jag det :S om jag inte småfnissar som en liten skolflicka sitter jag å studsar upp och ner i försök att kväva mina skratt. Läste precis det här SMSet somngn skickat till sin VD "Drömde om en dvärg med jätteballe som jagade mig för han skulle spruta på  mig. Borde vara en mardröm men jag skrattade när jag vaknade. Sjukt va?"
Vet egentligen inte om den var så rolig men i ett bibliotek ska man vara tyst och får absolut inte skratt eller prata högt och just därför blir det extra svårt att hålla sig för skratt oavsett om ngt är roligt eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0