Var tog bryggan vägen?

Jag har fått för mig att det är dags att tappa ngr kilon och bli fitErik (och för den som undrar är fit förkortning av fitness och ingenting annat). Så jag letade fram en gammal stegräknare och har gått hem från skolan två dagar i rad nu. Dagens resultat landade på 10500steg.
Eftersom det var så fint väder passade jag på att ta en tur genom stadsparken för att titta på dagens vattennivå men när jag kom ner så upptäckte jag bryggorna vara borta:



Efter en stund i panik..."var ska man dricka pilsner i sommar"frustration så hittade jag bryggan:




Hoppas att vattennivån håller i sig till sommar eftersom "badbrygga" då kan sägas få en ny innebörd...

Kommentarer
Postat av: Helena

Kommer att tänka på en poolbar från en semester. Då var stolarna nersänkta i vattnet. Det var nice.

2010-04-15 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0